Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van DiDiAnne Osch - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van DiDiAnne Osch - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: DiDiAnne

Blijf op de hoogte en volg DiDiAnne

19 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag een geweldige dag gehad met een rondrit rond de Kaap met een kreeften lunch bij Kaap De goede Hoop schitterende stranden machtige zee, waar het stikt van de witte haaien. Ik wacht even met zwemmen. Zalig weer 27 graden met een windje, wat een verschil met Nederland! Nog even een beetje bijkomen morgen naar Robben eiland. Wayne onze gids en chauffeur , super aardige man , go with flow zegt hij telkens alles mag niets moet, ik houd ervan

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

19 Januari 2014

Kaapstad
DiDiAnne

Getrouwd met Karel van Osch , we zijn op reis omdat we 12. 1/2 jaar getrouwd zijn en dat met een bijzonder reis wilde vieren. We hebben samen 5 kinderen en 5 kleinkinderen, werk bij LexisNexis in Leiden als HR manager